19 Mart 2009 Perşembe

Bir kadın nasıl uyandırılır?=) Hani şu meşhur dörtlük vardır, ya... Bir İngiliz, bir Fransız, birAmerikalı, bir Türk... İşte bu defa onların eşleri bir araya gelmiş... Önce, İngiliz hatun başlamış anlatmaya. -Benim eşim öyle romantiktir ki her sabah eline bir gül alır. O gülü tümvücudumda gezdirerek beni uyandırır. Amerikalı atlamış hemen, -Aaaaa benim eşim de çok romantiktir. Sabah ayak ucumuzdaki pencereyi açar.Hafif rüzgar ayaklarımdan başlayıp tüm vücudumu gezerek beni uyandırır veeşim mutlaka başucuma bir çiçek bırakmış olur. Fransız gülümsemiş kendinden emin, - Bunlar ne ki.Benim eşim her sabah ayaklarımdan başlayıp tüm vücudumu ve enson da dudaklarımı öperek uyandırır beni her sabah. Ben her sabah,mutluluğun doruklarında uyanırım. Sıra Türk hatununa gelince, o şaşkın şaşkın diğerlerine bakmış ve demişki, -Ben öyle şeylerden anlamam. Çişim gelir, uyanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder