16 Nisan 2011 Cumartesi

"Her şeyin nedeni babam"
Başından geçen yanlış evliliklerin nedeni olarak hayatında hiçbir zaman bir baba figürü olmadığına bağlayan Halle Berry, İngiliz basını The Sun'a çarpıcı açıklamalarda bulundu.
İki başarısız evlilik yaşayan Oscar'lı yıldız Halle Berry aşk oyunlarından uzak duracağını ve evliliğin ona göre olmadığına karar verdiğini söyledi.
44 yaşındaki Halle daha önce beyzbol yıldızı David Justice ve müzisyen Eric Benet ile evlilik yapmıştı.
Son olarak sevgilisi Gabriel Aubry ile ayrılığından sonra 2 yaşındaki kızı Nahla için davalık olan Halle aşk konusunda yanlış kararlar aldığına artık emin.
“Keşke yıllar önce evliliğin bana göre olmadığını anlamış olsaydım." şeklinde konuşan Berry sözlerine şöyle devam etti:
"Kalp kırıklığını, zaman kaybetmemi ve hayal kırıklıklarımı önlerdi. Aşk konusunda hep yanlış kararlar aldım.”
Yıldız oyuncu bunun sebebini geçmişte örnek bir baba figürüne sahip olmamasına bağlıyor.
Halle Berry, “Babam ben küçükken bizi terk etti ve bu beni çok etkiledi.Eğer büyürken iyi bir babam olsaydı, yapmış olduğum yanlışları yapmayacağımı düşünüyorum.Erkeklerde ne arayacağımı biliyor olurdum.” açıklamasında bulundu.
Bir süredir Fransız aktör Olivier Martinez ile birlikte olan Halle artık geleceği daha net görebildiğini söylüyor.
Milliyet.com.tr
fotogaleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder