30 Eylül 2011 Cuma

Tasarım Ben, Ben Tasarım
İstanbul Design Week kapsamında Range Rover Evoque standında Vogue Türkiye aktivitelerini kaçırmayın. Mesela ne yapabilirsiniz?
2 Ekim Pazar gününe kadar Range Rover Evoque standını ziyaret edip “Tasarım Ben, Ben Tasarım” Vogue.com panosunun önünde fotoğrafınızı çekip negiydim@vogueturkiye.com adresine gönderebilirsiniz. Dilerseniz akıllı cihazlarınızdaki fotoğraf filtreleme aplikasyonlarıyla da efekt verip oynayabilirsiniz. Yollayın, fotoğrafınız Design Week’te Ne Giydim? galerisinde yayınlansın.
Ayrıca 30 Eylül Cuma günü 14.00-18.00 saatleri arası yine Range Rover Evoque standını ziyaret ettiğinizde sizi bir sürpriz çekim bekliyor olacak. Vogue Türkiye editörlerinin hazırladığı ve Mehmet Erzincan tarafından fotoğraflanacak olan canlı moda çekimini sonra başkalarından duyup kaçırdığınıza üzülmeyin. Üstelik bu canlı moda çekiminin kareleri Vogue Türkiye’nin Kasım 2011 sayısında yayınlanacak. Keyifli olacak. Bizden söylemesi.
Vogue Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder