9 Ocak 2009 Cuma

Hadise-Crazy for you(düm tek tek)Eurovizyon 2009 şarkısı türkçe çevirisi ve sözleri!!!
Baby you’re perfect for me
Bebeğim sen benim için mükemmelsin you are my gift from heaven
Sen Allahın bana verdiği bir hediyesin
this is the greatest story of all times
Bu tüm zamanların en güzel hikayesi
we met in like in a movie
Biz seninle filmlerde ki gibi tanıştık
so meant to last forever
Yani sonsuza kadar aşığız
and what you’re doing to me
ve bana ne yapıyorsan
feels so fine
çok iyi hissettiriyor
angel I wake up
meleğim uyandım
and live my dreams endlessly
ve düşlerimde yaşıyorum sonuna kadar
crazy for you
sana deli oluyorum
Nakarat X 2:
can you feel the rhythm in my heart
Kalbimin içinde ki ritmi hissedebiliyormusun?
the beats going Düm Tek Tek
Düm TEK TEK diye çıkan sesleri
always out it like there no minute
tek bir dakika bile yok
feels like there’s no way back
Hisset sanki geriye dönüş yokmuş gibi
baby i read all answers
bebeğim bütün cevapları aldım
in your exotic movements
senin egzotik hareketlerinde
you are the greatest dancer of all times
gelmiş geçmiş en iyi dansçısın
you make me feel so special
sen beni özel hissettiriyorsun
no one can kiss like you do
kimse senin gibi öpemez
as it is your profession
bu senin sanatın gibi
feel so fine
çok iyi hissettiriyor
angel I wake up
meleğim uyandım
and live my dreams endlessly
ve düşlerimde yaşıyorum sonuna kadar
crazy for you
sana deli oluyorum
Nakarat :
can you feel the rhythm in my heart
Kalbimin içinde ki ritmi hissedebiliyormusun?
the beats going Düm Tek Tek
Düm TEK TEK diye çıkan sesleri
always out it like there no minute
tek bir dakika bile yok
feels like there’s no way back
Hisset sanki geriye dönüş yokmuş gibi
can you feel the rhythm in my heart
Kalbimin içinde ki ritmi hissedebiliyormusun?
the beats going Düm Tek Tek
Düm TEK TEK diye çıkan sesleri
always out it like there no minute
tek bir dakika bile yok
feels like there’s no way back
hissediyorum kaçış yok
always out it like there no minute
tek bir dakika bile yok
feels like there’s no way back
Hisset sanki geriye dönüş yokmuş gibi
always out it like there no minute
tek bir dakika bile yok feels like there’s no way back
Hisset sanki geriye dönüş yokmuş gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder