15 Haziran 2009 Pazartesi

Günün Şarkısı!!!
I it...
'fenaaa bi şarkı =)))' Emir-Ben Sen Olamam
Öyle diyorlar böyle diyorlar
Şekile mekile takılıp üzüyorlar
İnsana dünyayı dar ediyorlar
Yaftayı takıp sınıflandırıyorlar Eğriyi doğruyu bilen de onlar
İnsanı kaderine küstürüyorlar
Kaçtım kaçtım durdum
Kendime değil hep kendimden Ne zamanki bana geri döndüm
Ümitle donandım yeniden
Ben benden oldum yaşayınca
Onun bunun kitabına göre Ben yine beni bende buldum
Sığınınca kalbime yeniden
Ben bundan böyle
Ne yasak tanırım ne kural tanırım Ruhum bedenime dar bunalırım
Üstüme gelme bak kafa tutarım
Acımam tozu dumana katarım
Ben sen olamam olursam eğer Kendimi kızgın ateşe atarım
Uymam sürüye uymaktansa
Kendimi kurda yem yaparım Ya sev seveceksen olduğum gibi
Yada çıkar at kalbinden beni
Değiştirmeye çalış neyargıla
Hangimiz kusursuz mükemmelizki
Bana tepeden bakıpda kendini
Daha özel ayrıcalıklı sanma
Söz-Müzik-TARKAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder