11 Nisan 2010 Pazar

T.I.’dan Agresif Bir AlbümT.I., cezaevinden çıktıktan sonra verdiği ilk röportajda yeni albümü hakkında konuştu.
“Paper Trail daha çok duygularla ve düşüncelerle ilgiliydi. Yeni albüm ise daha agresif” diyen T.I., hapiste geçirdiği dönemde pek fazla şarkı yazmadığını belirtiyor:
“Hapisteyken çok şarkı yazmadım. İnsanlar zamanımın çoğunu şarkı yazmakla geçirdiğimi düşünüyor olabilirler; fakat içerde geçirdiğim zaman içerisinde müzikle sandıkları kadar ilgilenmedim. Şarkı yazacak zamanım yoktu. Etrafımda sürekli bir şeyler oluyordu; bu yüzden de şarkı yazmak için gerekli motivasyonu bulamadım.Artık evde olmak güzel. Kendimi her zamankinden iyi hissediyorum. Çok şey öğrendim, olgunlaştım. Tüm bunları işe yarar bir biçime sokmanın zamanı geldi.”T.I.’ın beklenen yeni albümü 24 Ağustos’ta piyasaya çıkacak.
mtv.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder