4 Şubat 2010 Perşembe

Günün Şarkısı!!! Bundan Sonra Böyle!
Bora Uzer & Kenan Doğulu
Kusura bakma kaçmam lazım
Uzak durup düşünmem lazım
En başa dönüp kendimi bulup
Sevmeye hazır olmam lazım
Bundan sonra böyle!
Karanlık tarafta bir yabancı
Kendinden bir haber zavallı
Kaybolmuş yorgun savaşçı
Yolundan çıkmış bol günahlı
Dırdır'dan sabrım taştı by by
Çıldırdım dünyam şaştı by by
Karanlık tarafta bir yabancı
Sevildiğini bilmeyen zavallı
Saf mı sandın boş mu sandın?
Düş yakamdan aptal mı sandın?
Bora Uzer
Küstürdün yokum artık by by
Bezdirdin bitsin artık by by by
Huzur olmayınca bişi eksik kalıyor
İçimden bir ses kalk git diyor
Sakinleşip düşünüp taşınıp
Enine boyuna tartalım diyor
Biraz es istiyorum senden
Biraz sus bekliyorum senden
Biz artık yok olduk
Geçmiş olsun geçmiş olsun
Bilerek üzdüm mü hiç seni
Tanıyamadın bir türlü sen beni
Anlatamadım ki hiç derdimi
Çok zor çok zor çok zor
Dedin durdun çabalamadın hiç karaladın her şeyi
Yalanlar sıraladın hiçe saydın evdekileri
Çok zor çok zor çok zor
Dur dur dur bir kez doğru söyle
Zor çok zor bitsin bu işkence
Yok yok yok zorla güzellik öyle
Git git git hiç kalma bende
Bundan sonra böyle
Bundan sonra böyle
Kenan Doğulu
Bize gelişin işine gelirse güzelim (x2)
Söz & Müzik: Bora Uzer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder