1 Kasım 2010 Pazartesi

01 Kasım 2010 Pazartesi
Mariah Carey: Akupunktur Sayesinde Hamile Kaldım!
Mariah Carey 41 yaşında hamile kalmasında gördüğü akupunktur tedavisinin olumlu etkisini anlattı.
Mariah akupunktur yaptırarak stres düzeyini azalttığını ve hamilelik için uygun duruma geldiğini söyledi.
“Belli bir programa uyarak her gün en az bir kez akupunktur uygulattım. Hayatımda ilk kez bir şeye bu kadar zaman ayırdım.”
2008 yılında bir düşük deneyimi yaşayan Carey, yine geç yaşlarında bebek sahibi olan arkadaşı Celine Dion’un bir röportajında akupunkturdan bahsettiğini görerek bunu denemeye karar verdiğini belirtti.
“Celine akupunkturdan bahsediyordu. Daha önce denemiştim ama bunun hamileliğe yardım ettiğini bilmiyordum.“
Mariah hamile kalabilmek için, şişmanlığa son vermek için düzenli yaptırdığı hormon tedavisini de sona erdirdiğini söyledi.
“Herkes yine mi kilo almaya başlamış diyebilir ama gerçek bu!”
msn.Eğlence

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder